امریکہ کی ایئر لائن انڈسٹری آج ارجنٹیز ایک اولیگولیپی ہے. جب ایک مارکیٹ کمپنیوں کے چھوٹے گروہوں کی طرف سے کنٹرول کیا جاتا ہے تو اس کی وجہ یہ ہے کہ ایک رجحان موجود ہے، اکثر اس وجہ سے کہ ممکنہ حریفوں کی حوصلہ افزائی کے لئے رکاوٹ میں رکاوٹ کافی اہم ہے. 2017 تک، چار اہم گھریلو ایئر لائنز ہیں - امریکی ایئر لائنز، انکارپوریٹڈ (اے اے ایل)، ڈیلٹا ایئر لائنز، انکارپوریٹڈ (ڈی اے ایل)، جنوب مغربی اور متحدہ ایئر لائنز، متحدہ کنٹینٹل ہولڈنگز، انکارپوریٹڈ (ایال) کے ماتحت ادارے (یوال) - جس میں تقریبا 80 پرواز گھریلو مسافروں کا٪
2015 میں، شمالی ایئر ایئر لائنز کو انٹرنیشنل ایئر ٹرانسمیشن ایسوسی ایشن (آئی اے اے اے) کی طرف سے پیش کیا گیا تھا جو خالص منافع میں 15.7 بلین ڈالر کمانے اور 7.5 فی صد کے خالص منافع بخش مارجن حاصل کرنے کے لئے، جو دنیا بھر میں دو بار اوسط ہے. ڈیلٹا میں سب سے بڑا مارکیٹ کا حصہ 16.7 فیصد ہے. جنوب مغرب کے پیچھے 16.6 فی صد ہے، جبکہ متحدہ اور امریکی نے 15.3٪ اور 12.5 فیصد بالترتیب. امریکہ نے 2007 کے بعد سے ایک طے شدہ مسافر طیارہ نہیں ہوا ہے.
ضابطہ اخلاق
1937 اور 1978 کے درمیان سول ایرونٹکسکس بورڈ (سی اے اے) نے عوامی استعمال کی طرح امریکہ میں گھریلو ہوائی سفر میں کام کیا. اس گروپ کو شیڈول، کرایہ اور راستوں کو قائم کرنے کے لئے ذمہ دار تھا. ایئر لائنز جو نئے راستے کے مطالبے کا مشاہدہ کرتے تھے، نے سی اے اے کی منظوری کے لئے درخواست دینے پر مجبور کیا تھا، جو اکثر آنے والے نہیں تھے. اس کے نتیجے میں، وہ اکثر منظور شدہ راستوں کو حاصل کرنے کے لئے عدالتی مداخلت کی کوشش کر رہے تھے.
ایئر لائن ڈائرگولیٹ ایکٹ 1978 میں متعارف کرایا گیا تھا. اس کا اثر مقابلے میں اضافہ ہوا تھا، اس کے تعارف کے بعد 20 سالوں میں کرایہ کی قیمتوں میں کمی آئی تھی. اس کے علاوہ، دوروں کی تعداد 207.5 ملین سے 2010 میں 721.1 ملین تک 2010 میں ہوئی. تاہم، صنعت میں وسیع استحکام کے بعد (2008 میں شمال مغرب کے ساتھ ڈیلٹا کے طور پر، متحدہ ایئر لائنز اور کنٹینٹل ایئر لائنز 2010 میں جنوب مغربی اور ایئر ٹرانزٹ 2011 میں، اور امریکی ایئر لائنز اور امریکی ایئر ویزز میں 2013) اور بہت سے چھوٹے ایئر لائنز کی ناکامی، ایندھن کی لاگت میں تیزی سے گرنے کے باوجود، 2016 میں ابتدائی طور پر بڑھتی ہوئی قیمتوں میں تیزی سے اضافہ ہوا.
حالیہ برسوں میں، چار بڑے ایئر لائنز غیر منافع بخش پروازوں کو ہٹا دیا ہے، طیاروں پر اعلی سیٹوں کی نشستیں اور اعلی ہوائی اڈے کی کمانڈ کرنے کی صلاحیت میں کمی کی وجہ سے. صلاحیت ہے، نتیجے کے طور پر، ٹکٹ کی فروخت کے مقابلے میں دور کی رفتار میں اضافہ ہوا ہے. اس کے علاوہ، 2008 سے، ایئر لائنز نے سروسز کے لئے فیس فیس پر چارج کیا ہے جو پہلے ہی ہوائی اڈے میں شامل تھے.
ایک کارٹیل بننا؟
قانون ساز اور مسافروں کو غصہ پذیر کر دیا گیا ہے. ڈیموکریٹ، ڈیموکریٹ، 17 جون، 2015 کو اسسٹنٹ اٹارنی جنرل ولیم بیئر کو ایک خط میں ایک خط میں کہا گیا ہے کہ "صارفین آسمانوں کی بلند ترین بندریں ادا کر رہے ہیں اور غیر غیر معمولی بازار میں پھنس گئے ہیں." نائجیریا ایئر انٹرنیشنل کے طور پر کم کرایہ پر غیر ملکی مقابلے اور چھوٹے گھریلو کھلاڑیوں کے توسیع میں اعلی ایئر لائنز کی طرف سے فعال طور پر حوصلہ افزائی کی گئی ہے. کم کمپنیوں کے ساتھ، ٹاسٹک کولیو کا امکان ہے اور مقابلہ کم سے کم ہے. Fares اعلی اور برقرار رکھنے کی خدمت کے بغیر نسبتا کم ہے مارکیٹ شرکاء کے درمیان واضح معاہدے.
جولائی 2015 میں مقابلہ 2015 کے دوران سیاحت کے لئے بہت آرام دہ اور پرسکون دکھائی دیتی ہے، محکمہ انصاف (DOJ) نے ایئر لائن انڈسٹری کی تحقیقات شروع کی. کیریئرز سے کہا گیا تھا کہ وہ تمام مواصلات کی کاپیاں جمع کرنے کے لۓ ایگزیکٹوز، حصص دار اور سرمایہ کاری کے تجزیہ کاروں کو صلاحیتوں کے منصوبوں کے بارے میں پیش کرے. تحقیقات نے آئی اے اے اے کے اکٹھا میں ایئر لائن ایگزیکٹوز کے ذریعے عوامی بیانات کی پیروی کی، جس نے "صلاحیت کی نظم و ضبط" کی ضرورت پر روشنی ڈالی.
ڈیوڈ میکلنگن اور بلومبربر بزنس کے مطابق، ڈو جی یہ دیکھ رہا ہے کہ آیا ایئر لائنز نے اپنے بڑے مشترکہ حصص دارالحکومت کے ذریعہ ایک دوسرے کے ساتھ حکمت عملی سے بات چیت کی ہے، بشمول بلیک راک انکارپوریٹڈ، اسٹریٹ سٹریٹ کارپوریشن، جی پی ایمگن چیس اور کمپنی، پریمیکپ اور کیپٹی گروپ کمپنیاں. حالیہ تعلیمی مطالعے سے ظاہر ہوتا ہے کہ حریفوں کے مشترکہ سرمایہ کار کی ملکیت کو بھی anticompetitive کے طور پر چیلنج کیا جا سکتا ہے یہاں تک کہ اگر زیادہ معاہدے میں شامل نہیں ہے. ایئر لائن ایگزیکٹوز صلاحیتوں کو بڑھانے یا قیمتوں کو کم کرنے سے روک سکتے ہیں، کیونکہ یہ اپنے سب سے بڑے حصول داروں کے مفادات کے خلاف ہے، جو اپنے حریفوں میں بھی موجود ہیں. انتظامیہ بڑے عام سرمایہ کاروں کے ساتھ بات چیت کے ذریعہ قیمتوں کا تعین یا صلاحیت پر حکمت عملی کو بھی منظم کرسکتے ہیں.
نیچے کی سطر
ایئر لائنز کے خلاف مجرمانہ الزامات لانے کے لئے DOJ کی صلاحیت پر منحصر ہے کہ آیا کسی دستاویزی ثبوت کا ثبوت موجود ہے. اس کی وجہ سے صنعت کے تجربے کی روشنی میں ماضی کے اعتبار سے تحقیقات کے امکانات کا امکان نہیں ہوتا. پھر بھی، صنعت کی موجودہ تحقیقات مہنگی ہے. یہاں تک کہ اگر ایئر لائنز اربوں میں جرمانہ ادا کرنے سے بچنے کے لۓ، وہ لاکھوں ڈالر کے قانونی فیس میں خرچ کرتے ہیں.
زیادہ مثبت نوٹ پر، مسافروں کے لئے ناشتا واپس مینوفیکچررز. مسافروں نے "آٹا" کا حصہ نہیں لیا جاسکتا ہے، آخر میں ایئر لائنز نے آخر میں اس پر بیٹھا کھانا کھانے پر اتفاق کیا ہے.
Comments
Post a Comment