Skip to main content

ایک وولٹ مینجمنٹ فرم کو کیسے شروع کرنا ہے

آزاد امدادی ادارے کی صنعت گزشتہ کئی سالوں میں مسلسل مالیاتی خدمات کی بڑھتی ہوئی طبقے کی حیثیت رکھتی ہے. بوسٹن کنسلٹنگ گروپ کے مطابق، ریاستہائے متحدہ امریکہ اور کینیڈا میں قبضے کے لئے نجی مالیت میں تقریبا 55.7 ٹریلین ڈالر ہیں. یہ اعداد و شمار بہت سے مالی پیشہ افراد ہیں جو ان کے اپنے مال مینجمنٹ فرم کو کھولنے کا خیال رکھتے ہیں. اس آرٹیکل میں، ہم کچھ کلیدی تجاویز پر نظر ڈالیں گے جنہوں نے اپنے مالیاتی ادارے کو کھولنے پر آزاد مالی مشیروں کو ذہن میں رکھنا چاہئے.

قوانین پر عمل کریں
خواہش مند دولت کے انتظاماتی اداروں کو یہ یقینی بنانا ہے کہ وہ اپنے موجودہ آجر کو چھوڑنے کے بعد قواعد و ضوابط کی پیروی کریں. بہت سے معاملات میں، مالی خدمات کے ملازمین کو ان کے آجروں کے لئے معاہدے کی ذمہ دارییں ہیں جو ان سے مقابلہ کرنے والے اداروں اور گاہکوں کو خدمات سے باہر اشتہارات پر کام کرنے سے روکتے ہیں. کچھ ملازمین ان کے معاہدوں میں غیر مقابل شق بھی کرسکتے ہیں جو ان کی روانگی کے بعد مالی خدمات کی صنعت میں کام کرنے سے منع کرتے ہیں، اگرچہ یہ معاہدے اکثر بعض حالات میں ٹوٹ سکتی ہیں. (مزید کے لئے، ملاحظہ کریں: یہ غیر متفق نہیں پڑھنا یہ پڑھنے کے بغیر.)

کاروباری اداروں کو ان معاہدے پر پابندی لگانے کے لئے احتیاط سے غور کرنا چاہئے کہ وہ معاہدے سے بچنے سے بچیں اور عام احساسات کی عکاس کی پیروی کریں. مثال کے طور پر، تاجروں کو کاروباری گھنٹوں کے دوران اپنے نئے کاروبار پر کام نہیں کرنا چاہئے، گاہکوں سے رابطہ نہیں کرنا چاہئے جب تک کہ انہوں نے اپنے آجر کو چھوڑ نہیں دیا ہے اور اس کے بعد اپنے سابق ملازمتوں کے ساتھ کسی بھی مسئلے سے بچنے کے بعد حقیقت میں اپنے گاہکوں کو مشغول طور پر استحکام سے آگاہ کرنا چاہئے.

اخراجات پر غور کریں
آزاد مالی مشاورین جو اپنی اپنی مشق کو فروغ دینے کے خواہاں ہیں، اس کی مسلسل لاگت کے روپ میں ناامیدگی سے بہت خطرناک ہیں. چھوٹے چھوٹے کاروباروں کے برعکس مشاورتی اداروں کو بہت پیچیدہ ریگولیٹری ضروریات کو پورا کرنا ہوگا جو کافی مہنگا ثابت ہوسکتا ہے. ایک نئے کاروبار کی طرف سے خرچ کی پہلی بڑی قیمت تعمیل ہے، بشمول ADV (کلائنٹ بروشر) اور ریاستی لائسنسور کی سیٹ اپ بھی شامل ہے. عام طور پر، یہ خدمات $ 2،000 سے زائد $ 2،000 یا اس سے زیادہ ہر بار دوبارہ دوبارہ اجزاء کے ساتھ $ 2000 سے $ 5،000 تک لاگت کرسکتے ہیں. انشورنس کے اخراجات، دفتری اخراجات، خطوط کا نشان، ویب سائٹس، بینکنگ کی لاگت، ایسوسی ایشن کی اخراجات، سبسکرائب اور بہت سے دوسرے اخراجات آسانی سے دس لاکھ ڈالر سے زائد ڈالر تک پہنچ سکتے ہیں. (مزید کے لئے، دیکھیں: اپنے مالیاتی منصوبہ بندی کا فرم شروع کریں.)

مالی مشیروں کو اپنے خود مختار مشق قائم کرنے کے موقع پر بھی خرچ کی قیمت پر غور کرنا چاہیے، کیونکہ ان کے موجودہ گاہکوں کا فیصد ان کی پیروی نہیں کر سکتا. اس کے علاوہ، بہت سارے حوالہ جات کو ایک نئے مشق پر منتقل کرنے سے انکار کردیتا ہے اور اس کی بجائے بڑی کمپنی کے ساتھ رہنا پسند ہے. یہ اخراجات دس لاکھ ڈالر کی رقم بھی کرسکتی ہے، لیکن فی کلائنٹ کی بنیاد پر زیادہ منافع بخش کی طرف سے آفسیٹ ہوسکتا ہے.

پچ کی ترقی
زیادہ سے زیادہ کاروباری اداروں کو جلد ہی چلنے والی زمین کو مارنا پڑے گا، جیسے ہی وہ اپنے سابق آجروں کو تنخواہ بنانے اور اپنے نئے انٹرپرائز کو برقرار رکھنے کے لئے چھوڑ دیں. اکثر، ذہن میں قواعد کو برقرار رکھنے کے دوران، پہلے گاہکوں کو سابق گاہکوں تک پہنچنا ہے. اس موقع پر پہنچنے سے پہلے، کاروباری اداروں کو ان سابق گاہکوں کے لئے اچھی طرح سے ریہر € اڈ پچ ہونا چاہئے جو مؤثر طریقے سے بات چیت کرتا ہے کہ وہ اپنے اکاؤنٹس کو کیوں منتقل کرنی چاہئے. نئے قائم کردہ کاروباری اداروں کے پاس کوئی ساکھ نہیں ہے (مالک کے علاوہ) اور سلفیتا کے ابتدائی طور پر خطرے کا ایک اعلی درجہ ہے، جس میں چیلنجوں کے تاجروں کو یہ سابق گاہکوں کے ساتھ نمٹنے اور نئے گاہکوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کی کوشش کرنی چاہئے. (مزید کے لئے، ملاحظہ کریں: اوپر مالی مشیروں سے مینجمنٹ تجاویز.)



بہترین اداروں نے بڑے اداروں کے مقابلے میں کاروباری مہارت کی سیٹ اور مسابقتی کنارے پر روشنی ڈالی. مثال کے طور پر، نیا فرم بہترین الیکشن کی شناخت کے لئے کمپیوٹر الگورتھم استعمال کرنے میں مہارت رکھ سکتا ہے. ایک نیا مالک یہ بھی کہہ سکتا ہے کہ چھوٹے امدادی ادارے چھوٹے چھوٹے کلائنٹ بیس کو زیادہ ذاتی کردہ کلائنٹ کی مدد فراہم کرنے میں کامیاب ہیں، اس بات کو یقینی بنائے کہ ان کے اکاؤنٹ پر زیادہ توجہ دیا جاسکتا ہے اور ان کی واپسی کو زیادہ سے زیادہ کیا جاتا ہے.

پیشہ ورانہ فہرست میں شامل کریں
نئی مالیت مینجمنٹ فرم قائم کرنا ایک پیچیدہ اور وقت سازی عمل ہوسکتا ہے جس میں وسیع قانونی، انتظامی اور تعمیل کے کام شامل ہے. جبکہ مالی مشیر ان چیزوں سے بہت واقف ہوسکتے ہیں، ان کی تشکیل اکثر پیشہ ورانہ مدد کی ضرورت ہوتی ہے. اچھی خبر یہ ہے کہ کمپنیوں کی بڑھتی ہوئی تعداد قائم کی گئی ہے تاکہ وہ مالی مشیروں کو اپنا عمل قائم کریں. بدلے میں، یہ کمپنیاں ایک مشاورتی فیس، اثاثوں کی فیصد یا نئی فرم میں بھی ایک مساوات کا حصہ بن سکتا ہے. مثال کے طور پر، آزادی کے طور پر، مثالی کاروباری اداروں کے لئے خلائی انتخاب اور ڈیزائن کے دفتر میں رجسٹرڈ سرمایہ کاری مشیر (برویا) / بروکر ڈیلر رجسٹریشن اور کریڈٹ اور قرضے کی سہولیات سے ہر چیز کو ہینڈل کرتا ہے.

ٹھوس قانونی فوٹنگ کے علاوہ، آزاد مالیاتی مشیر پیشہ ورانہ مدد میں سرمایہ کاری پر غور کرنا چاہئے جب یہ پیشہ ورانہ نظر آنے والی ویب سائٹ، کاروباری کارڈ اور دیگر مارکیٹنگ کے مواد کو ڈیزائن کرنے کے لئے آتا ہے. پیشہ ورانہ کنسلٹنٹس ca

Comments

Popular posts from this blog

خاندانی بزنس اسٹیٹ ٹیکس چھولے بند ہوسکتے ہیں

امریکی خزانہ ڈیپارٹمنٹ ٹیکس چھٹکارا کو بند کرنے کا مشورہ دے رہا ہے کہ تحفے اور اسٹیٹ ٹیکس مقاصد کے لئے ان کے اسٹیٹس کے سائز کو کم کرنے کے لئے کچھ قسم کے ٹیکس دہندگان نے اپنے اثاثوں کی قیمت کو سمجھنے کے لئے استعمال کیا ہے. اس چھٹکارے کو بند کرنے سے انہیں ان کو جاری رکھنے سے روکنے اور انہیں ان کے اثاثوں پر تحفہ اور اسٹیٹ ٹیکس کا منصفانہ حصہ ادا کرنے پر مجبور کیا جائے گا. امیر کے لئے چھٹکارا اثاثوں پر گفٹ اور اسٹیٹ ٹیکس لیئے جاتے ہیں جو یا تو ڈونر کی زندگی کے دوران یا ان کی موت پر تقسیم کئے جاتے ہیں. اس وقت اسٹیٹ ٹیکس کے لئے $ 5.45 ملین کی معافی ہے، جو شادی شدہ ٹیکس دہندگان کی رقم دوگنا ہے. ڈونرز ہر سال اپنے ہزار سے زائد ملزمان کی قیمتوں یا اثاثوں کو دوسرے سال تک اپنے بھائیوں کے علاوہ بھی تحفہ ٹیکس کے بجائے منتقل کرسکتے ہیں. اس وجہ سے متغیر طبقے امریکیوں کو عام طور پر ان ٹیکس دینے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن وہ امیر ٹیکس دہندگان کے لئے کافی اہمیت رکھتی ہیں. (مزید کے لئے، ملاحظہ کریں: مالی مشیروں کے لئے اسٹیٹ پلاننگ کی تجاویز.) ایک بلاگ پوسٹ میں بیان کردہ ٹیکس کی پالیسی کے

مشیر: آپ کا فرم بڑھانے کا سب سے تیز ترین طریقہ ہے

ایک مالی مشورے کے کاروبار کا آغاز کرنا مشکل ہے، اور یہ ایک مطمئن ہے. یہ آپ کی فرم کو مارکیٹ کرنے کی کوشش کرنے کے طویل دنوں سے بھرا ہوا ہے اور اپنی خدمات کو فروخت کرنے کے بغیر بیچنے کے لۓ بغیر فروخت کرنا چاہتے ہیں. کلائنٹس کے ساتھ کام کریں. آپ واقعی تم کرنا چاہتے تھے جب آپ نے اپنا عمل شروع کیا تو لوگوں کو ان کے مستقبل کی حفاظت اور منصوبہ بندی کرنے میں مدد ملتی ہے. ان کے خوابوں کو صحیح بنانے کے لئے. ابھی تک آپ جذباتی طور پر اور جسمانی طور پر اپنے آپ کو خود بخود ڈھونڈتے ہیں. اب تم سوچ رہے ہو، "میں اپنے فرم کو کیسے بڑھا سکتا ہوں اور جلدی کرو تاکہ میں ایسا کروں جسے میں واقعی میں کرنا چاہتا ہوں شروع کر سکتا ہوں؟" آپ کے کاروبار کو بڑھانے کے کچھ طریقے سے پہلے، ہم سب سے پہلے "فوری طور پر" لفظ کے بارے میں بات کرتے ہیں. (متعلقہ پڑھنے کے لۓ، ملاحظہ کریں: کیوں ملین سال مثالی گاہکوں سے زیادہ نہیں ہیں.) یہ سب کے بارے میں کیا ہے ایک مالی مشاورتی فرم بڑھ رہی ہے، خاص طور سے خرگوش سے، سال لگ سکتا ہے، اور اس کے لئے ایک بہت اچھی وجہ ہے. مالیاتی مشورتی کاروبار سرمایہ کاری یا منصوبہ کے با